zondag 26 oktober 2014

Papaoutai – Pentatonix ft. Lindsey Stirling





Zoals jullie al konden zien aan een vorig filmpje dat ik van op mijn blog heb gezet, ben ik grote fan van groepen die liedjes coveren en waarbij ze origineel uit de hoek komen (zoals bijvoorbeeld Walk Off The Earth). De Amerikaanse groep Pentatonix blinkt hier voor mij uit. Ik vind het geweldig wat zij kunnen maken van verschillende liedjes, door soms gebruik te maken van enkel hun stem, en de andere keer weer door prachtige dingen doen met instrumenten, zoals reuzegitaren of cello's.

Dit filmpje wou ik er absoluut opzetten, omdat het een cover van Stromae is. Dat een zo beroemde Amerikaanse groep een lied van een artiest uit ons klein landje covert, is geweldig en natuurlijk iets om trots op te zijn!

Geniet van een geweldige versie van Papaoutai en beluister zeker meer liedjes van Pentatonix!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten